Філософія кіно, метод моделювання та проблема декадентського кінотвору
DOI:
https://doi.org/10.18523/2617-89071153519Ключові слова:
декадентський кінотвір moderne, декаданс, фільмічна реальність, Gezamtkunstwerk (синтез мистецтв)Анотація
Статтю присвячено реконструкції узагальненої моделі твору декадентського кінематографа як стилізованого кінематографа moderne, що є яскравим прикладом застосування філософської інтерпретації до кінематографа і феномену кінореальності. Ця модель має такі рівні: морфологічний, стилістичний, інтертекстуальний, ритмічний, аудіальний, тактильний, монтажний, специфічно-антропологічний і специфічно-наративний.
Матеріал надійшов 23.04.2018
Посилання
- Arnkheym, Rudolf. Kino kak iskusstvo. Moskva: Progress, 1974.
- Bachelis, Tatiana. Zametki o simvolizme. Moskva: Gos. in-t iskusstvoznaniya, 1998.
- Zorkaya, Neya. Na rubezhe stoletiy. U istokov massovogo iskusstva v Rossii 1900-1910 gg. Moskva: Nauka, 1976.
- Kalugina, Olga. “Stil kak kulturospetsifichnyy kod.” Simvolizm i modern — fenomeny evropeyskoy kultury. Sborn., otv. red. i sost. I. Svetlov, 102-110. Moskva: Izd-vo “Sputnik+”, 2008.
- Kyrylova, Olga. “Kul'turolohichna model' dekadent·s'koho tvoru.” Naukovi zapysky NaUKMA. Teoriya ta istoriya kul'tury 179 (2016): 45-53.
- Kirichenko, Yevgeniya. Russkaya arkhitektura 1830-1910-kh godov. Moskva: Iskusstvo, 1982.
- Smirnov, Igor. Videoryad. Istoricheskaya semantika kino. Sankt-Peterburg: Petropolis, 2009.
- Tynyanov, Yuriy. “Kino.” in Poetika. Istoriya literatury. Kino, avt. Yuriy Tynyanov, 319–348. Moskva: Nuka, 1977.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Olga Kirillova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
а) Автори зберігають за собою авторські права на твір на умовах ліцензії CC BY 4.0 Creative Commons Attribution International License, котра дозволяє іншим особам вільно поширювати (копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі) та змінювати (міксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних) опублікований твір на умовах зазначення авторства.
б) Журнал дозволяє автору (авторам) зберігати авторські права без обмежень.
в) Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо поширення твору (наприклад, розміщувати роботу в електронному репозитарії), за умови збереження посилання на його першу публікацію. (Див. Політика Самоархівування)
г) Політика журналу дозволяє розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у репозитаріях) тексту статті, як до подання його до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).